۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲

فرماندار صحنه:

صحنه برای میزبانی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد

صحنه برای میزبانی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد

کرمانشاه- فرماندار صحنه با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی ده‌گانه سفرهای نوروزی در این شهرستان، گفت: صحنه برای میزبانی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان صحنه اظهار کرد: شهرستان صحنه برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی در قالب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی ده‌گانه مختلف با حضور دستگاه‌های مرتبط همچون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری‌ها. هلال احمر، بهداشت و درمان، اوقاف و امور خیریه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صحنه ایجاد می‌شود.

فرماندار صحنه تصریح کرد: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز ۱۴۰۱ با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند و مدیران شهرستان باید با تلاش و پشتکار شرایط را به نحو احسن برای حضور میهمانان نوروزی در شهرستان فراهم کنند.

حیدری بیان کرد: تمامی صنوف در شهرستان صحنه باید همکاری کامل را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند و از فعالیت اصنافی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، ممانعت به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: از اتحادیه‌ها و اصناف درخواست می‌شود نظارت بر قیمت‌ها صورت گیرد چون قیمت گذاری اجناس در رضایت‌مندی مسافران نوروزی تأثیرگذار است.

کد خبر 5436048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha